Πρώτη παρουσίαση του νέου Nissan Micra στην Ελλάδα

 

Σήμερα πραγματοποιείται στην Πελοπόννησο η πρώτη παρουσίαση της νέας γενιάς του Nissan Micra στην Ελλάδα.

Το ιαπωνικο supermini, είναι χαμηλότερο, πλατύτερο και μακρύτερο από τους προκατόχους του και έχει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο. Ενσωματώνει τη τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας με την χαρακτηριστική μάσκα V, την γραμμή που φτάνει ως το πίσω άκρο, τα φώτα σχήματος μπούμερανγκ και τη νέα οροφή. Στα νέα χαρακτηριστικά ξεχωρίζουν και οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του οδηγού, με χαμηλότερη θέση οδήγησης. Χάρη στη καλύτερη ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού, στο πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι, αλλά και στη βέλτιστη τοποθέτηση των πεντάλ και του επιλογέα ταχυτήτων, είναι πιο εύκολο στον οδηγό να βρει τη κατάλληλη θέση οδήγησης.

Το νέο Micra είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan στην κατηγορία Β που προσφέρει ένα τόσο εκτεταμένο σύνολο προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, απαρτίζονται από τεχνολογίες όπως αυτή του Lane Departure Prevention (Αποφυγή Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας).

Επιπλέον, για πρώτη φορά σε οχήματα της μάρκας στην Ευρώπη, υιοθετείται το Intelligent Emergency Braking (Έξυπνο Σύστημα Πέδησης) με αναγνώριση των πεζών, όπου σε συνάρτηση με τα Around View Monitor (Σύστημα Πανοραμικής Θέασης), Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων), High Beam Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Μεγάλης Σκάλας Φώτων) και Blind Spot Warning (Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου), αποτελούν τα δομικά στοιχεία για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης.

Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό του νέου Micra αποτελεί το νέο ηχοσύστημα έξι ηχείων Bose Personal(έξτρα). Δύο ηχεία Bose UltraNearfield ενσωματώνονται στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού.

Εφοδιάζεται με κεντρική έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών που παρέχει πρόσβαση στα συστήματα ήχου και δορυφορικής πλοήγησης, στο κινητό τηλέφωνο, σε εφαρμογές έξυπνων συσκευών, όπως και στο Siri voice control της Apple μέσω του CarPlay.

Η μάρκα έχει δώσει έμφαση και στην ηχομόνωση της καμπίνας. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0.29, είναι από τους καλύτερους στη κατηγορία.

Διατίθεται με δυο βενζινοκινητήρες και έναν ντίζελ. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 900 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.000 κ.εκ. έχει ισχύ 73 ίππους. Ο ντίζελ 1.500 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 12.090 ευρώ(1.0 73 ίππων Energy).


Το πλήρες τηλεγράφημα του Σπύρου Ρέκκα στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana