Στη Γενεύη η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Jeep Compass

 

Την Κυριακή 19 Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η φετινή Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η 87η διοργάνωση έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου.
Στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo που βρίσκεται δίπλα στο αεροδρόμιο, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εκθέτουν τα τελευταία μοντέλα τους καθώς και τις νέες τεχνολογίες που εξασφαλίζουν περισσότερη ασφάλεια και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Στη φετινή διοργάνωση ξεχωρίζουν τα SUV και Crossover, τα οποία σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία σημειώνουν αλματώδη αύξηση στις διεθνείς πωλήσεις.
Η Jeep, εκμεταλλεύτηκε τη συμμετοχή της στην ελβετική έκθεση για να παρουσιάσει την ευρωπαϊκή εκδοχή της νέας γενιάς του Compass.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο μέλος στη γκάμα της αμερικάνικης φίρμας, διαθέτει νέα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης τα οποία αυξάνουν τις ικανότητες του αυτοκινήτου να κινηθεί σε δρόμους με χαμηλό επίπεδο πρόσφυσης.
Έμφαση δόθηκε και στην ασφάλεια. Υιοθετήθηκαν εβδομήντα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.
Λόγω του παγκοσμίου χαρακτήρα του premium SUV, δημιουργήθηκαν δέκα επτά συνδυασμοί κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης. Η γκάμα περιλαμβάνει τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού Sport, Longitude, Limited και Trailhawk. 
Για να ικανοποιήσει τη νέα τάση που θέλει αρίστη επικοινωνία με όλο τον κόσμο, διαθέτει ανάλογα με την έκδοση, τελευταίας γενιάς UConnect με οθόνες αφής HD έως 8.4 ίντσες, φωνητικές εντολές, Apple CarPlay και Android Auto.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η επιλογή των κινητήρων του μεσαίου οχήματος ελεύθερου χρόνου. Λόγω της στροφής στους βενζινοκινητήρες, αποφασίσθηκε να εξοπλίζεται με τρεις κινητήρες που καταναλώνουν βενζίνη.
Ειδικότερα παράγεται με κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.400 κ.εκ. απόδοσης 140 ίππων που συνδυάζεται με 6αρι μηχανικό κιβώτιο. Σε αυτή την έκδοση η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους μπροστινούς(FWD) για περισσότερη οικονομία στο καύσιμο και λιγότερα έξοδα συντήρησης. 
Η δεύτερη επιλογή στους βενζινοκινητήρες είναι η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.400 κ.εκ. που αποδίδει 170 ίππους. Εδώ το κιβώτιο είναι 9αρι αυτόματο και υπάρχει σύστημα τετρακίνησης(4WD) νέων προδιαγραφών της μάρκας.
Η ανώτερη κλίμακα στους βενζινοκινητήρες περιλαμβάνει το μοτέρ  2.400 κ.εκ. που προσφέρει 190 ίππους. Το κιβώτιο είναι 9αρι αυτόματο. Το σύστημα τετρακίνησης είναι πιο αποδοτικό και ανήκει στη κατηγορία των διατάξεων 4WD/4WD low.
Ντίζελ 1.6 120 ίππων FWD 6αρι μηχανικό κιβώτιο, 2.0 140 4WD 6αρι μηχανικό κιβώτιο, 2.0 140 ίππων 4WD 9αρι αυτόματο κιβώτιο, 2.0 170 ίππων 4WD/4WD low 9αρι αυτόματο κιβώτιο. Οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο.
 

 


Το πλήρες τηλεγράφημα του Σπύρου Ρέκκα στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana